wtorek, 8 stycznia 2013

         Witam Was moi kochani <333


Hej,to znowu ja ;))
 Wczoraj, w poniedziałek,po powrocie  ze szkoły miałam napisać wam nowego posta o mnie lecz moje plany nie wypaliły ;((  musiałam zrobić dodatkowe zadania na WOS;( ...
Ogólnie teraz mam bardzo dużo sprawdzianów i kartkówek ale to pewnie dlatego ,że semestr się kończy,wystawianie ocen i te sprawy ... więc stwierdziłam ,że napiszę wam teraz tę notkę . ;> 

Mam na imię Paulina,chodź pewnie to wiecie^^,  Mieszkam  razem z rodzicami i młodszym bratem,Bartkiem, w małej miejscowości ok .100 km od Wrocławia, niedaleko granicy z Czechami. Uczęszczam do 2 klasy gimnazjum publicznego. 

 A teraz może trochę opiszę siebie i moje upodobania.^^
Jestem dość niską blondynką z niebieskimi oczami,ciągle uśmiechniętą twarzą i niezamykającą się buzią ( wszyscy tak uważają ,chodź ja tak nie myślę ale cóż,może mają racje ;P ),zawsze mam coś do powiedzenia :> nie lubię siedzieć cicho, jestem odważną i zwariowaną osobą,mam kilku zaufanych przyjaciół i kochającego chłopaka,Kacpra z którym jestem od 1,5 roku.
Bardzo lubię słuchać muzyki,czytać książki i przeglądać inne blogi na blogspocie ;> 
Interesuje się także modą,kocham jeździć na zakupy,to jest mój sposób na poprawe humoru po ciężkim dniu :) Używam też dużej ilości kosmetyków o których bd pisała recenzje ,tutaj,na moim blogu ;) 

To już chyba wszystko co chciałam wam dzisiaj  napisać :>
Bardzo chętnie odpowiem wam na wszystkie wasze pytania,które napiszecie w komentarzach ;>



Proszę was wszystkich o pomoc  w jego prowadzeniu, jest to mój PIERWSZY blog w całym życiu, jestem bardzo otwarta na każdego rodzaju uwagi i komentarze.
Jeśli macie jakieś pomysły  na jakieś nowe posty to proszę,piszcie w komentarzach.

Zdjęcie z wyjazdu do Włoch.
Przepraszam za moją fryzurę i jakość zdjęcia ^^

Do zobaczenia za kilka dni ;**



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Paulina.Piłat. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Forever Young, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena