piątek, 11 stycznia 2013

Projekt ;>

Hej Wam wszystkim ^^

Nareszcie zaczął się długo oczekiwany przez wszystkich weekend :) Teraz,kiedy kończy się semestr jest dużo rzeczy do zaliczania i do poprawy ,ale to pewnie jak u każdego z was.
Jak zobaczyliście ,zmieniłam szablon i ogólnie wygląd mojego bloga, :)
I jak wam się podoba ?? Może być ? 

Przez cały dzisiejszy dzień chce mi się spać i cały czas zamulam...po szkole zaczęłam robić schemat na projekt na zakończenie szkoły.
 A wy też macie/będziecie mieli/mieliście projekt na zakończenie gimnazjum? Jak tak to na jaki temat ? Napiszcie w komentarzach.Chętnie się dowiem ;)
W naszej szkole takie projekty robi się w klasie 2 a nie w 3 jak w większości innych szkół.Każda klasa podzielona jest na grupy 3-4 osobe i wybiera sobię temat projektu. My akurat wybraliśmy temat o anglicyzmach w języku polski> :>
A jak to wygląda  u was ?
 ;> Jesli chcielibyście dowiedzieć się wiecej na temat projektu edukacyjnego to piszcię poniżej.

Zdjęcię z wakacji  2011 czyli zdjecie sprzed 2 latek ;) 
Przepraszam za jakość zdjęcia 
Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego blogu ;))









0 komentarze:

Prześlij komentarz

Paulina.Piłat. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Forever Young, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena