sobota, 19 stycznia 2013

Prezenty dla dziadków

Witam was wszystkich bardzo gorąco w to zimowe popołudnie ;***


     Dziś nareszcie się wyspałam,poszłam  wcześnij spać ok 24. co  jak na mnie to naprawdę dosyć wcześnie,wstałam ok 11 więc jest OK ;D
      Poźniej posprzątałam i odkurzyłam swój pokój,co zajęło mi  niestety dużo czasu.Zjadłam pyszny obiadek i poszłam kupić dziadką prezenty ;) A wy macie już prezenty dla waszych dziadków ?
 Dla babci  kupiłam książkę pt. Krwawe wino sławnej pisarki Kricy Spindler  w bardzo promocyjnej cenie 9.90 w biedronce.Kupiłam także dziadką herbatę lipton EARL GREY z bardzo ładną szklaneczkę oraz Ptasie Mleczko i Rafaello  ;) A wy co pokupowaliście dziadką na ich wielkie świeto ? A może zrobiliście coś sami ?
Taki mały prezencik ;)


Jeszcze przy okazji kupiłam sobię też popularną ksiązkę"Złudne Marzenia"w bardzo promocyjnej cenie 12.90.Czytaliście tą książkę ?? A może czytaliście "Krwawe wino" ? :)
Złudne marzenia - Alexandra Bullen
Chcielibyście TAG ze śmiesznymi pytaniami ? ;)


8 komentarze:

  1. Dla dziadków z siostrami kupiłyśmy ciasta w kształcie serca <3 :D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajny pomysł, ja akurat chciałam kupić pierniczki w kształcie serduszek bardzo ładnie zapakowane ;> Ale zobaczyłam książki w promocji i odrazu pobiegłam do nich ;)

      Usuń
  2. właśnie muszę kupić prezent fajnie pewnie kupię to samo :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ja bym zrobił bez Ciebie i Twojego bloga? :D Dzięki za przypomnienie,prawie zapomniałem o jednym z najważniejszych świąt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze pytanie co ja bym zrobiła bez Ciebie i twoich zadań domowych i ich treści ;)))
      Oraz proszę ;)
      Chodz raz ja ci coś przypomniałam a nie ty mi ;))

      Usuń
  4. Ptasie mleczko ! <3
    + Nowa notka http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/01/zabiegana.html#comment-form ;*
    + Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi smaka narobilas na plasie mleczko a u mnie tu ich nie ma ;( chyba sie bede musiala wybrac jutro do San Francisco do polskiego sklepu! Bardzo Fajny blog! A i dzieki za przypomnieniu o dniu babci i dziadka (✿◠‿◠)

    Zapraszam na NAUKE MAKIJAZU:
    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

    http://klaudiamayer.blogspot.com

    https://www.facebook.com/KlaudiaMayerMakeUp?fref=ts

    OdpowiedzUsuń

Paulina.Piłat. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Forever Young, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena