piątek, 1 marca 2013

I-Piosenka dnia

Witam was kochani bardzo gorąco ;*

Ponieważ pierwszy dzisiejszy post miałam dodać już wczoraj,ale się nie wyrobiłam więc dodaje teraz jeszcze jeden ;** Będzie to pierwszy post z nowej serii która będzie pojawiać sie regularnie na moim blogu...
Trochę o serii - Piosenka Dnia

Mam zamiar regularnie-codziennie-albo prawie codziennie dodawać krótkiego posta z piosenką dnia ,oraz z krótkim opisem wykonawcy tejże piosenki. Chcę aby codziennie było coś nowego na moim blogu,żeby się coś działo ;)
To już wszystko co chciałam wam napisać ;)

Pezet-właściwie Jan Paweł Kapliński polski raper,urodzony 18 kwietnia 1980r w Warszawie. Współpracował już z wieloma polskimi wykonawcami takimi jak Tede, EldoFokus ,RahimKali, Sidney Polak PihEro, LiluO.S.T.R.Nowator, WdoWa czyPeja. Ma na swoim koncie kilkanaście płyt m.in Muzyka Emocjonalna,Dziś w moim mieście oraz niedawno wydaną pt. Radio Pezet.
Piosenka na dziś pochodzi z płyty  Radio Pezet .
"Byłem" feat Aś 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Paulina.Piłat. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Forever Young, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena