piątek, 12 kwietnia 2013

Twoj idealny kosmetyk-Under twenty

Witam was ponownie.
 Chciałbym poinformować was,że wziełam udział w konkursie firmy Under Twenty -" Twój Idealny Kosmetyk". 
               Zgłosiłam się ponieważ bardzo lubie tą firmę a brakuje mi w jej asortymencie dobrego kremu przeciw świeceniu się cery z lekkim podkładem i filtrem UV. I własnie o nim im napisałam ;) 

Już wam wklejam tekst ,który napisałam :


Krem przeciw świeceniu się cery z lekkim podkładem i filtrem UV-cera po nim powinna być ładnie i naturalnie matowa,lecz bez efektu maski,powinien być dostosowany do młodych ludzi. Krem, który idealnie nadawał by się na nadchodzące lato-żebyśmy nie musiałby nakładać kilogramów podkładów i pudrów,tylko szybko rano wstać nałożyć powyższy krem i wyjść z domu na basen czy plaże. Jeżeli chodzi o opakowanie,wydaje mi się ze powinno być z pompką i dość estetycznie wykonane. Z góry dziękuje ;*

 Gdy opisywałam siebie napisałam też że prowadzę tego bloga ;)

Was też zapraszam do udziału w tym konkursie.Zostały dwa dni na zgłoszenie się.

Do wygrania jest zestaw kosmetyków z Under Twenty oraz wygranie min. 3 nowości kosmetycznych tej firmy .
Wiec nagroda jest bardzo fajna. Zadanie też nie jest trudne.
A tutaj macie link do konkursu...Link :*

Papa ;*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Paulina.Piłat. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Forever Young, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena