piątek, 1 marca 2013

Wiosenno-letnie stylizacje;*


Witam was wszystkich bardzo gorąco :*

Hej :* W końcu nadszedł Weekend po bardzo wyczerpującym tygodniu. W naszej szkole odbywały się Chopinalia 2013 oraz testy z instytutu.Mam dość wszystkiego,tym bardziej ,że jutro nawet nie odpocznę,ponieważ po obiedzie, do Kacpra przyjeżdzają koledzy ze szkoły i obiecywałam mu ,że z nimi pójde.Niestety ;< Za bardzo mi sie nie chce ale mam nadzieje ,że będą dosyć fajni. ;> Jeszcze ich nie znam więc nie mogę nic wam więcej powiedzieć :) Może jeszcze dzisiaj wieczorem zdam wam relacje z tego spotkania :P 
Wczoraj rano przyszło mi jeszcze prawo jazdy instruktorski <3 na które zdawałam kilka dni temu :) Jestem bardzo szczęśliwa :) Jesli ktokolwiek będzie chciał nauczyc się jeździć na snowboardzie to zapraszam do Zieleńca. Chętnie naucze ;D 
Ponieważ nie mam zbytnio dzisiaj czasu z przyczyn opisanych wyżej,wykonałam wczoraj specjalnie dla was kilka wiosenno-letnich stylizacji. Są to jedne z moich pierwszych prac więc proszę o wyrozumiałość itd. Komentarze, wszelkiego rodzaju,bardzo mile widziane. ;***

1.Stylizacja wakacyjna-główny akcent nadaje tej stylizacji brzoskwiniowo-czerwona,długa,asymetryczna spódnica  oraz jeansowa krótka koszula. Buty jak i dodatki dobrałam w kolorystyce jasnej-nude  a biżuterie w kolorze gold.
Idealna stylówa na lato ;) 

2.  Miłosna wiosna-właśnie z tym kojarzy mi się ta stylizacja. Sukienka w kwiatki oraz sandałki na koturnie nadają tutaj cały charakter.Jeansowa kurteczka idealnie nada sie na wieczorne spacery po parku a złota biżuteria oraz torebka nude fajnie wpasowuje sie w cały zestaw. 
Bardzo dziewczęca stylówka :D


3.Trzeci i ostatni strój to stylówka dla dziewczyn które zamiast spódniczek i sukienek wybierają spodnie. W wielu sklepach możemy znaleźć kolorowe rurki i podążając za tym trednem wybrałam różowe jeansy.Sama takie posiadam. ;) Do tego wybrałam, pasującą do spodni, kobaltową kopertówke oraz luźną bluzkę. Lity w kolorze czarnym ,oraaz biiżuterię dobrałam w kolorach stylizacji.



To na tyle ;*
Mam nadzieje ,że spodobały wam się :)
Jeśli tak to piszcie na dole :***
Jeśli nie to też napisz komentarz dlaczego i co ci  się nie podobało ;*
Będę bardzo wdzięczna ;*
 Ja już lece ;* 
Jeśli bedzie dzis,działo sie cos ciekawego to wam poźniej o tym opowiem ;*

Papatki ;*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Paulina.Piłat. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Forever Young, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena