piątek, 1 marca 2013

II KUB - czyli drugie kosmetyczne uzupełnienie braków :)

Witam was moi kochani bardzo serdecznie ;*

Hej,dziś przychodzę do was z KUB-em czyli kosmetycznym uzupełnieniem braków ;)
Kilkanaście dni temu zamówiłam u mojej koleżanki,która jest konsultantką w firmie Oriflame kilka kosmetyków.Nie było to dużo zamówienie ale zobaczcie sami :

  Na początek zamówiłam 2 zestawy Oczyszczającego scrub i maseczek Pure Skin ;) Już kiedyś używałam tego zestawu i nawet przypadł mi do gustu ;) Jeden zestaw starcza mi na 2 aplikacje i jeszcze trochę zostaje Cena promocyjna 3,90 za zestaw.

Następną rzeczą z firmy Oriflame ,którą zamówiłam jest korektor do twarzy Very Me Cover Up kolor Perfect Light.Nic więcej na jego temat puki co nie mogę wam powiedzieć,ponieważ zamówiłam go pierwszy raz. Jedyne co od razu rzuciło mi się w oczy to opakowanie-wydaje się bardzo źle wykonane ;/ Ale to może tylko moje spostrzeżenie.
Cena promocyjna 9.90 
 

Ostatnia już rzeczą,którą zamówiłam w tej firmie jest woda toaletowa Fire 30 ml.Ten zakup trochę mnie zawiódł,ale nie jest aż tak źle. Zapach próbki dużo bardziej podobał mi się lecz teraz już nic nie zrobie ;) Jakoś zużyje ;) Według opisu jest to bratek,olejek goździkowy oraz bursztyn-ja tak nie uważam.
Cena 24.60 - więc co mogłam się spodziewać. ;P

                                                   

 A wy używacie jakieś kosmetyki z firmy ORIFLAME ?
 Co w ogóle sądzicie o tej firmie ? 
:)
We wtorek pojechałam,także z moimi rodzicami do kłodzka na małe zakupy. Moge nazwać je udanymi ;)

Wszytskie rzeczy zostały zakupione w rossmanie ;>

Pierwszą a zarazem najgorszą kupioną rzeczą jest  automatyczną  kredka do powiek Mini-Me eye liner firmy Miss Sporty numerek 050 Snow.Kredkę kupiłam z myślą,że bedę ją stosować na wodną linię oka,lecz już po pierwszym użyciu stwierdziłam że sie nie nadaje. ;( Jest strasznie twarda,nie chce malować a gdy się ją przyciśnie do oka łamie się ;( Niestety ale tak jest... Jak dla mnie wielkie NIE. mogłam zamiast niej wziaść kredkę firmy essense. ;(
Cena ok. 9 zł

Następną rzecz Puder z jedwabiem i wit. E firmy Wibo kolorek nr. 2. Puder jest naprawdę fajny i posiada dosyć przyzwoitą gąbeczkę. Mam tylko jeden problem-wzięłam o dużo za ciemny kolor ,więc stosuje go jako bronzer. ;) Jakoś go wykorzystam
Cena ok 13-14 zł



Ostatnią rzeczą z drugiego kubu jest Peeling do twarzy firmy Kolastyna. Już kiedyś-dawno,dawno temu używałam jego i z tego co pamiętam jest Ok.Taki zdzierak do twarzy. I też z takim zamysłem go kupiłam.Ładnie pachnie ;)
Cena ok 10 zł.  




Cały zestaw :

Używacie któregos z tych produktów ? ;)
Może byscie mi coś polecili ? ;)

To już koniec :)
Mam nadzieje że wytrwaliście do końca ;*

Buziaczki Papa :*




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Paulina.Piłat. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Forever Young, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena