środa, 27 lutego 2013

Przeprosiny

Witam was kochani  po tej długiej przerwie ;*

Jak pewnie zdążyliście zauważyć ostatniego posta dodałam prawie 2 tygodnie temu !! I właśnie przez to chciałabym was bardzo,bardzo przeprosić ;** Zostało to spowodowane brakiem czasu...natłokiem obowiązków,nauki oraz tym,ze musiałam zrobić chwilowego stopa,zmieniło
 sie troche w moim życiu ale o tym kiedy indziej ;)  
Jeszcze raz bardzo was przepraszam a tym bardziej za to,że nie uprzedziłam was o tej przerwie. Mam nadzieje ,że  wybaczycie ;* Mam zamiar już wrócić do częstszego pisania do was ;* I zaczynam już od dziś ;)
 A teraz w ramach przeprosin ,zapowiem następnego posta o moim ulubionym piosenkarzu ostatnich tygodni.  

Adam Lambert <3 

 Jeszcze raz przepraszam ;*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Paulina.Piłat. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Forever Young, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena