piątek, 25 stycznia 2013

Dzisiejszy dzień ;**

  Cześć ;) 

 Co tam u was ?

     U mnie właśnie dzisiaj zaczeły się ferie <3 W końcu <3 Jutro jade do babci,do kłodzka wiec mozecie oczekiwać już na kilka zimowych zdjęć lub na jakiś króciutki Haul z jutrzejszych zakupów.
Dzisiejszy dzień spędziłam strasznie na luzie ;> Zaspałam na  trzecią lekcje (9.25)...
Też tak macie ?
 Poźniej przesiedziałam 3 lekcje wf razem z dziewczynami w szatni a nastepnie mielismy apel podsumowujący całe pierwsze półrocze :> Jak wam wypadło ? Mi dosyć dobrze,średnia 4.60 więc jest dosyć okey..bywało gorzej :DDD  Po apelu i matematyce,którą miałam po niej,wróciłam do domu i już zabierałam się do pisania wam następnej recenzji w moim wykonaniu ale wyłączyli mi internet ;< 
 Lecz jeszcze szybciej zdązył ściągnąć mi się nowy, odlotowy odcinek Pamiętników Wampirów ,które pokochałam i czekam z utęsknieniem na nastepny odcinek. <333
Oglądnełam odcinek i poszłam z Kacprem do jego babci  i jakiś czas temu wróciłam :) Teraz zabieram sie do oglądania po raz 100000 Titanica ale mówi się trudno <33
Do zobaczenia jutro wieczorkiem znając życie ;**
 Kocham was ;**  Dziękuje za  ponad 300 wyswietleń ;** Jesteście wspaniali ;**





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Paulina.Piłat. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Forever Young, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena